خانما بعد زایمان طبیعی چی بخورم

۲ پاسخ

روغن حیوانی یا همون روغن زرد که بعضی ها میگن از همه بهتر هست استخون بندی و همه نیاز های بدن رو کامل میکنه بدن از قبل هم قوی تر میشه پوکی استخوان ریزش مو خراب شدن دندون و.‌.... اینا هم نمیگیری

خرما ،چهار تخمه.

سوال های مرتبط