از بله ببین
خانم ها برای دوقلوهای زیر دوسال ریختن فقط؟؟؟
نه این ماه رو نریختن
🤣
دقیقا منم منتظرم خداکنه بریزن این ماهم براما ۳تومن ریختن بااینکه بچه هام ۴۰۵نیستن
اردیبهشت ریختن این ماه نریختن
بچه هاي ٤٠٥ به بعد ميدن و دهكهاي پايين
۴۰۵ ها
نه فعلا که خبری نیست
از کجا بفهمیم ریختن یا نه
مگه نفری 2میلیون نیست؟
کجا میریزن برای همه هست یا دهک های پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.