۱۲ پاسخ

از بله ببین

خانم ها برای دوقلوهای زیر دوسال ریختن فقط؟؟؟

نه این ماه رو نریختن

🤣

دقیقا منم منتظرم خداکنه بریزن این ماهم براما ۳تومن ریختن بااینکه بچه هام ۴۰۵نیستن

اردیبهشت ریختن این ماه نریختن

بچه هاي ٤٠٥ به بعد ميدن و دهكهاي پايين

۴۰۵ ها

نه فعلا که خبری نیست

از کجا بفهمیم ریختن یا نه

مگه نفری 2میلیون نیست؟

کجا میریزن برای همه هست یا دهک های پایین

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان 🤩ویهان🤩باران مامان 🤩ویهان🤩باران ۱ سالگی