۸ پاسخ

عزیزم باید بری متخصص اطفال برا نوزادان و کودکان
چون احتمالا زردی گرفته
چون زردی بعد از سه روز خودشو نشون میده یکی از دلایلی ک بالا میاره زیاد و حتی ممکن از بینی بالا بیاره حتما شب ها شیر میدی مواظب باش
کجا زندگی میکنی عزیزم؟
خانواده کجان دست تنهایی

برو دکتر حتما

اگر سفت و پنیری باشه خوبه اما اگر دقیقا بعد شیر هست ریفلاکس داره ببر دکتر دارو میده پسر منم اینجوری بود بهتر شده دارو میدم

زردی نداره

شیرت خوبه حتما زیاد میخوره بچه دوروزه
دختر من مینجوری زیاد میخوره

اروغ حتما بگیر

چرا نبردیش دکتر

پنیری هستن یا ن

سوال های مرتبط