۴ پاسخ

رفلاکس داره
شیر چی بهش میدی؟
زیاد نمیدی؟
پسر من زیاد میخوره بالا میاره

رفلاکس داره حتما ببرش دکتر متخصص اطفال برسی کنه

شاید شیر زیاد میخوره؟
یا رفلاکس دارع

تا سه ماه اول عادیه

سوال های مرتبط