کاشکی دغدغه منم تبریک تولد بود☹️😐
من تاپیکقبلی هم خوندمولی ونفهمیدم 😕😕😕😕تولدتو بوده اونا تبریک نگفتن برا تولد خواهرت گفتن چی شد 😕😕
با۳تابچه دغدغت خیلی جالب من ک شوهرمم بعضی اوقات یادش نیست چه برس نانان وبابام
مردم واقعا دغدغه های جالبی دارن
یا ما کلا پرتیم از زندگی یا بقیه توی یه لول زندگی دیگن🤨🤯
ببخشید عزیزم عزادار کی هستین ؟
الان خالت فهمیده که تو ناراحتی بابت تولدت خب به نظرت زشت نیس؟
چرا یه کاری میکنی که تحقیر شی برات مهم نباشه رفتارشون تو هم همین جور باش براشون مهم شوهرته که گل خریده برات
چرا گیر اینی تولدت و کی تبریک گف کی نگف
مگ بچه ای
چرا زندگیو ب خودت سخت میگیری چرا برات مهمه
اینقد اهمیت نده به این چیزا عزیز
آدما این روزا با هیچی دلشون خوش نیس هزار تا گرفتاری دارن
اییی خدا با این طرز فکر مردم ی تبریک کجاش گناه خواهر اگ من جات بوذم کیک میگرفتم کادو میدادم یا میگرفتم تموم ادم چقد. عمر میکن اما حسین همیش تو فکرشیم هرسال محرم
خوشبحالت با اینکه 11 سال از من بزرگتری چقد روز تولدت برات مهمه من تو این اوضاع اصلا تولدمم یادم نبود
چرا در جواب تبریک اینو گفتی
چیشده
چون من گفتم العان پیام زدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.