۱۶ پاسخ

بله صد درصد🫠

قطعا
خیلی حس قشنگیه

اره گاهی وقتا ذوق و تو‌چشاش می بینم خیلی مرد زحمت کشیه همسرم. با تمام خستگی. با ذوق با هاکان بازی می‌کنه .صدای خنده دار در میاره منم خنده ام میگیره. آخ چقدر این لحظه ها قشنگیه🥺🥺🥺

وای اره😍

ذوق مرگ میشم 😂 پسرمم خیلی ذوق باباشو داره و اینکه نمونه کوچیک شده همسرمه 😍😂

اره
اللخصوص وقتی مثلا نازگل صداش میزنه اونم میگه « جانم بابایی🥹 »

وایییی قلبم می‌ره براشون بعلاوه خیلی بچها سازگاری دارن باهاش هم خستگی روزم درمیره هم کیف میکنم

آره مخصوصا تو نقش دوتا بچه
یهو شد آقای گرفتار

اره مخصوصا وقتی که دخترمو میبره بیرون باهاش پیاده روی خیلی قیافش و سیسش نمک میشه 😂😍♥️

ارهههههه🫠😩

آره منم ذوق میکنم

وایییی خیلی حس خوبیه 🥰🤌

فکر میکردم فقط خودم اینجوریم🤦🏻‍♀️😅❤️

وای اره🥰🥰

اورهه خیلیی😍😍

قطعا
خیلی شیرینه

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان دوردونه ام🩵 مامان دوردونه ام🩵 ۱۵ ماهگی
مامان آیهان 👼🏻 مامان آیهان 👼🏻 ۱ سالگی