اروغشوبگیرحتما سطح شیب داربزارش احتمالارفلاکس داره ببرش دکتر
پستونکم بهش بدی خوبه
دخترمن همینجوربودبردمش دکترگف تا۴ماهگی پستونک برای رفلاکس وکولیک خوبه
رفلاکسیه دیگه تا ۶ ماهه همینجوریه ببر دکتر اس امپرازول میده بهتر میشه مثلا به جا ۵ بار یه بار بالا میاره
رفلاکسه عزیزم بعدشیرحتمن آروغشوبگیر
دختر منم خیلی بالا میاره🥺
حتما زیاد میخوره
نده بهش بجاش پستونک بده
قشنگ بزار اروق بزنه
پسر منم خیلی بالا میآورد ولی الان خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.