وای پسرم خیلی بالا میاره چیکار کنم🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

۷ پاسخ

اروغشوبگیرحتما سطح شیب داربزارش احتمالارفلاکس داره ببرش دکتر
پستونکم بهش بدی خوبه
دخترمن همینجوربودبردمش دکترگف تا۴ماهگی پستونک برای رفلاکس وکولیک خوبه

رفلاکسیه دیگه تا ۶ ماهه همینجوریه ببر دکتر اس امپرازول میده بهتر میشه مثلا به جا ۵ بار یه بار بالا میاره

رفلاکسه عزیزم بعدشیرحتمن آروغشوبگیر

دختر منم خیلی بالا میاره🥺

حتما زیاد میخوره
نده بهش بجاش پستونک بده

قشنگ بزار اروق بزنه

پسر منم خیلی بالا می‌آورد ولی الان خوب شد

سوال های مرتبط