خوبه که
خوبه عزیزم
پسر منم ۲۸۰۰بود به دنیا اومد
منم شنبه زایمانمه
منم اخرین سونو ۵روز پیش۲۹۰۰بوده
واسه من ۲۸۰۰ کاری هم نمیشه کرد واقعا
وزنش که خوبه دختر من وقتی به دنیا اومد دو و نیم بود اینقدر ریز بود
عزیزم اولش که سلامتی مهم بدنیا بیاد تپل میشه بعدم تا شنبه ۴_۵ روز وقت هست تخممرغ و سیب زمینی آپز بخور اگر مشکل قند نداری ماکارانی بخور آبگوشت بخور کره بادومزمینی هم خوبه
دختر من ۲۶۰۰ بود نگران نباش بابا خوبه تا شنبه هم ایشالله تا سه یا سه و صد میرسه
این چند روز حلیم وسمنو بخور خیلی تاثیر داره
خوبه عزیزم
دعا کن سالم باشه ایشالله و به سلامتی دنیا بیاد
از اون ۲۰۰/۳۰۰ گرم که زیاد باشه یا کم به جایی نمیرسی
پسر منم ۲۷۰۰ دنیا اومد البته ۳۷ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.