۴ پاسخ

پسر منم دوهفتای میشه چهاردست‌وپا میره. دیگه نمیشه نگهش داشت. همش نیره آویزون میشه از میز و صندلی و اینور اونور. بعد نمیتونه برگرده بشینه، با صورت میخوره به وسایل. همش صورتش کبوده این چند هفته🙄

سویق کدو حلوایی برای آرام کردن بچه خوبه

@labasforoshi02
خانمای گل لینک کانالمه .روبیکا عضو بشید برای دیدن مدل لباس هام،خیلی ازمحصولات تخفیف خوردن..ازتولیدی به مصرف ...تکی به قیمت عمده خرید کنید..ارسال به تمام نقاط کشور🌹😘
این هم شماره مه09168947617

عزیزم منم ولی خداروشکر که سالمن زمانی واکسنش میزی اون جوری بی حال افتاده چقدر ناراحتی

سوال های مرتبط

مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 مامان فندق🎀👧🏻💞وتودلی🩵👶🏻 ۱ سالگی