خواهر من ۱۲سال پیش زایمان داشت اونموقع خوب بود ولی شنیدم الان خیلی جالب نیست
من ۱۱ ماه پیش اونجا زایمان داشتم اصلااااا خوب نیست از هیچ نظر من راضی نبودم فقط اسم داره و پوووول زیاد میگیره بدون ارائه خدمات
خیلی خوبه میگن ولی قیمتاش بالاس
بله عزیزم من آبان صارم زایمان داشتم
سلام
بله من
من خواهرم سه تا اونجا سزارین کرد و زن داداش هام هم ۳تا اونجا سزارین کردن،خوب بود ولی باید هزینه کنی مثلا واسه فیلم برداری اتاق زایمان خواهرم دوقلو بود شوهرش میره بند ناف هارو ببره و یه سری چیزهای اضافی هزینه گرفتن ولی تا یادمه همه چیز اونجا خوب بود جدیدا نمیدونم
منم تعریف شنیدم فقط تا هفته پایین داری برو چون هفته بالا میگن قبول نمیکنن
اره. تو تاپیکام تجربه سزارین اختیاریمو نوشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.