۲ پاسخ

خونگی بهتره اگر بیرونی هم میدید میگن‌مقدارش باید کم باشه و با اب قاطی بشه که شیرینیش کمتر باشه

میشه داد ولی خونگی باشه بهتره

سوال های مرتبط

مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی