خانما سفالیک خوبه یا بریج ؟؟

۷ پاسخ

من دلم میخواد تا اخر سفالیک باشه طبیعی زایمان کنم
البته هردو سختی های خودشو داره و خودت باید تصمیم بگیری چی میخوای

سفالیک بهترینه چه برای طبیعی چه سزارین بچه تو اون حالت راحت تره

سفالیک میشه طبیعی
بریچ میشه سزارین

سفالیک حالت ایمنه

واسه من که میخوام سز بشم بریچ خوبه اما بچم سفالیکع 😩

اگر سزارین بخوای بشی بریچ خوبه اگر طبیعی بخوای سفالیک خوبه

سفالیک طبیعی
بریچ سزارین🤧

سوال های مرتبط

مامان جونه مامان💙 مامان جونه مامان💙 ۲ ماهگی
مامان جونه مامان💙 مامان جونه مامان💙 ۲ ماهگی
مامان جونه مامان💙 مامان جونه مامان💙 ۲ ماهگی
مامان جونه مامان💙 مامان جونه مامان💙 ۲ ماهگی
مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 مامان 𝙈𝙤𝙝𝙖𝙣𝙣𝙖🩷👧🏻 ۲ ماهگی
مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۲ ماهگی