من دلم میخواد تا اخر سفالیک باشه طبیعی زایمان کنم
البته هردو سختی های خودشو داره و خودت باید تصمیم بگیری چی میخوای
سفالیک بهترینه چه برای طبیعی چه سزارین بچه تو اون حالت راحت تره
سفالیک میشه طبیعی
بریچ میشه سزارین
سفالیک حالت ایمنه
واسه من که میخوام سز بشم بریچ خوبه اما بچم سفالیکع 😩
اگر سزارین بخوای بشی بریچ خوبه اگر طبیعی بخوای سفالیک خوبه
سفالیک طبیعی
بریچ سزارین🤧
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.