وایییی این ماه چرا نمیگذره اخهههه انگار ۳۱ روز نیست ۳۳۱ روزه هی نمیگذره 🤔🤔🤔

۸ پاسخ

اتفاقا منم میگم زودگذشت

دقیقا

دقیقا از فروردین بدتر بود

وای آره دقیقا
تموم نمیشه لامصب

دقیقا

مخصوصا اینکه حقوق آدم ۵ ام برج تموم شده باشه😁

وااایی دقیقا اندازه سه تا فروردینه قشنگ هنو سه رو مونده ازش😫😫

کدوم. ماجرا!

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان مبین مامان مبین ۳ ماهگی
مامان آیه مامان آیه ۸ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی