من اصلا کولر نمیزنم
خاموش نمیکنم فقط یه کلاه نازک میزارم همین
ما خونمون خنک معمولا کولر نمیزنم اما از حموم میارم لباس استین دار یا دوتا تیکه نازک تنش میکنم اما وقتی میارم خونه مامانم اینا چون گرم اینجا همون دو تیکه لباس اما کولر خاموش نیست ولی دایار میزارم تو یه اتاقی دریچه کولر میبندم
البته یه نیم ساعت یک ساعتی هم کلاه میزارم اگر خیلی خنک باشه اگر متعادل باشه نمیزارم
من دخترمو که حموم میکنم با باد سشوار از دور خوب خشکش میکنم
دو سه ساعت بعدش کولر روشن میکنم
خاموش میکنم بعد ی ساعت میزنم اولم پنکه میزنم یکم بهد کولر
نهایتا تا وقتی خشکش کنیم و لباس تنش کنیم چون دخترم بشدتتتتت گرمایهههه
کولر خاموش نمیکنم فقط لباس بیشتر تنش میکنم گرمش می گیرم تا روز بعد
کلاه هم سرش میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.