من اکثراً رامپر تنش میکنم کولرم روشنه ولی دخترم جلوی باد مستقیم کولر نیس
بذار عادت کنه روشن کن
تاپ شورتک
بادی، آستین کوتاه، تاپ
عزیزم هوا گرمه گرما زده میشم منم میترسیدم ولی خونه خیلی گرم میشد خود بچه هم اذیت میشه تو گرما الان کولر روشن میکنیم مستقیم جلو کولر نمیزارم. لباسم تیشرت شلوار تنش میکنم برعکس بچه تو سردی بیشتر میخوابه اینم بگم دکترا میگن بچه از جای سرد سرما نمیخوره از جایی که عطسه و سرفه باشع ویروس بهش منتقل میشه
بلوز شلوار تنش میکنم یه کلاه نازکم سرش چون کولرمون خیلی بزرگه خیلی سرد میکنه شبا توی اتاق میخابیم بادش ولی میاد هرجور بگیری همینجوری بار میاد من از اول کولر زدیم بچت سرمایی میشه روشن کن نترس
یه استین بلند نازک زیر کولر اوکیه اصلا خاموش نمیشه کولرمون زودی لپاش قرمز میشه امتحان کن خوابش بهتر میشه تو خنکی
عزیزم عکس ماهگرد درست میکنم ۵۰ تومن
نمونه کار هم دارم
خواستی بهم بگو
بچه مثل خودته
اگه خودت تو خونه گرمته اونم گرمشه
اگه ن اونم ن
لباسم اندازه ای که خودت لباس میپوشی بهش بپوشون
اگه دیدی سردت شده بدون اونم داره سردش میشه
فقط جلوی باد مستقیم کولر نذارش
اگه ام سرش عرق داشت بذار عرقش خشک بشه بعد کولر روشن کن
شباام حتما یه پتو بنداز روش
بچه تو گرماام کلافه میشه
دختر من گرمش بشه سریع عرق میکنه گرما اصلا خوب نبست بچه گرما زده میشه سریع
از روز اول کولر روشن کردم دکتر بهم گفت طبع بچه مثل مادره هر چی خودت میپوشب به اون بپوشون هر هوایی هم خودت دوست داری تو خونه کولر بزن یا نزن خداروشکر تا الان بچم مشکلی نداشت
واسه ما روشن گاهی بادی میپوشونم یا پیرهن و شلواز نازک
من کولر گازی میزنم خییلی داخل خونه سرد میشه مجبورم بپوشونم ولی نمیزنم تنشم چیزی نمیپوشونم
روشن نمیکنم فقط در پنجره باز میکنم
من از روزی که داریوش دنیا امد کولر روشن میکنم
فقط پیراهن شلوار تنش میدم
خیلی گرم بشه پنکه میزنم ولی الان هوا خنکه در باز میزارم باد میاد
یه استین بلند نازک با شلوار روشن میکنم وختی خابه پتو میکشم روش بیدارم باشه ک هیچی
بادی
وا بچه گرمازده میشه روشن کن گناه داره تهران خیلی گرمه
اصلا روشن نمیکنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.