۷ پاسخ

من ظهر می برم نیم ساعت

من آوردم لباساش تن کردم دیدم خشکه روشن میکنم اما هوای خونه خیلی سرد نیست و گرم هم میست ملایمه جلو باد نمبرمش

اصلا خاموش نمیکنم ولی جلو کولر پرده کشیدم باد مستقیم بهش نمیخوره پوشیده هستش دخترم چون تازه اومده از حمام

خاموش نمیکنم اصلا تو اتاق میذارمش

من یک روزدرمیون حموم میدم کولر یکی از اتاق ها رو خاموش میکنم میبرمش اونجا لباس تنش میکنم ی ۲۰دقه میذارمش اونجا دیگه برمیگرده ب روال عادی که کولرا همه روشنه چون بندر عباس هم مثل اهواز خیلی گرمه نمیشه بدون کولر

نیم ساعت بعد

برو تایپیک من سوال کردم

سوال های مرتبط