من روشن میکنم نمیزارم باد مستقیم بخوره بهش
من جلو کولره ولی درجش خیلی پایینه سرد نمیشه
نکنه روشن نمیکنی😐
اره دائم روشنه فقط زیر باد مستقیم نیس
آره همیشه روشنه خونمونم کوچیکه همه جاش باد هست
من ک کولر گازیو فنشو میزنم ب بالا و درجشم میذارم رو ۲۸خونه ملایم میشه
آره روشن میکنم اما ن مستقیم بچه خودشم گرمایش میشع
اره من روشن میکنم
اره فقط نه مستقیم که بهش بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.