۹ پاسخ

من روشن میکنم نمیزارم باد مستقیم بخوره بهش

من جلو کولره ولی درجش خیلی پایینه سرد نمیشه

نکنه روشن نمیکنی😐

اره دائم روشنه فقط زیر باد مستقیم نیس

آره همیشه روشنه خونمونم کوچیکه همه جاش باد هست

من ک کولر گازیو فنشو میزنم ب بالا و درجشم میذارم رو ۲۸خونه ملایم میشه

آره روشن میکنم اما ن مستقیم بچه خودشم گرمایش میشع

اره من روشن میکنم

اره فقط نه مستقیم که بهش بخوره

سوال های مرتبط

مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد