چه اشکالی داره روشن کن
ولی بچه رو مستقیم جلو باد کولر نذار
در کل خوب نیست بچه رو زیاد گرمش کنی دمای مناسب براش حدود ۲۴ ئه
دمای بدنبچه باید مثل خودمون باشه نباید خیلی حساس باشی
من روشن میکنم میذارم نی نی رو جایی که کولر نزنه مستقیم.کلاه جوراب بادی و بلوز و شلوار میپوشونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.