عزیزم باید روشن باشه بچه مریض میشه خدایی نکرده
آب بدنش کم میشه خودمون تحمل گرما رو نداریم چه برسه به بچه
نمیگم مستقیم بزارش جلو کولر
تنظیم کن جایی که بچه هست باد نزنه
لباس هم زیاد تنش نکن
چون به اندازه کافی گرم هست
لباس کم تنش میکنم در و پنچره هم بازه ولی کولر نه خودمون که میپزیم😂
مبارک باشه خداحفظ کنه نی نی جانو درکل جای نوزاد نباید گرم باشه برای تنفس و... خوبه بدنش کم آب نشه و.. فقط کافیه باد مستقیم بهش نخوره و کلاه سرش کنید کلا من شنیدم نوزاد یک دست از ما بیشتر باید بپوشن ن بیشتر گرم شدن نوزاد هم اصلا براشون خوب نیست
توگهواره بزار چادر چیزی بزار رو گهواره
تو گرما نزار هوا گرمه درجه کولر کم کن
شبکه هارو تنظیم کردیم جاییکه نی نی هست نمیزنه ولی خونه رو خنک میکنه
جایی ک کولر مستقیم نخوره ولی گرمم نباشه
عزیزم نمیشه که بچه روتو گرما نگهداشت آب بدنشو از دست میده مریض میشه کولر بزن برو تو اتاق و یه دست لباس اضافه تر تنش کن همین بچه رو مباید گرما بهش بدی نه سرما
سلام عزیزم
بسلامتی .
ببینید گفتن دمای مناسب بین 20تا 22 درجه باشه میتونی با دما سنج بسنجونی دما رو
ولی روبه روی کولر نزاری
بدون کولر که میپزیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.