۳ پاسخ

من بخاطر بقیه ک گرمشون میشه میزنم بچرو میزارم جایی ک باد نباشه

من هنوز مونده ولی آره نمیتونم دیگه از گرما دارم میپزم،تو ماشین هم یه سره کولر میزنم

نه دکتر گفت یه مدت ب خودتون سختی بدین،حالا اگه خیلی گرمتونه بچه رو ببر یه قسمت از خونه ک باد کمتری بهش میخوره

سوال های مرتبط

مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد