تجربم اینه استراخت کن .. من اذییت شدم نتونستم بخیه هام عفونت کردن تا ی ماه درگیر بودم
خانوما بچه من ۲۷روزشه
شیر نان یک مبخورد همچی خوب بود
تا هفته پیش یهو شروع کرد به بالا اوردن و و روزی یکبار پی پی کردن
ک چون تعطیله رفتم داروخونه گفتن شیر نان ای ار بهش بدم
که الان ۴روزه ای ار میخوره بالا نمیاره ولی ۳روز میشه که پی پی نکرده ،
این وسط روزی دوبار هم شیر منو میخورد
کسی همچین تجربه ایی داشته چیکار کرده،؟
والا از وقتی رسیدم خونه سرپا بودم چن روز بعدشم دخترم رفت بیمارستان بخاطر زردی اونجام روصندلی 😫
استراحت نداشتم از فرداش سرپا بودم تا الان
سری پاهام ک باز شد بلند شدم دیکه ازون ب بعد سر پام
یه بچه دوسالهدارم باید ب اون برسم
من حوصلم سر میره بخوام استراحت کنم با اینکه مامانم پیشم بود خودمم بلند میشدم.. فقط چیز سنگین بلند نکردم و کارای سنگین نکردم
من همش درگیر بچه هام فقط یه سوال شما هم لرز دارید؟
۱۰روز بعدش دیگ رفتم خونم
تجربم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.