۲۵میزارم اتومات فن خاموش و روشن میشه
من سرهمی نخی تنش میکنم
من ۲۰ میزارم؛یا ۲۲
آستین کوتاه شلوار
وقتی سرد باشه خاموش میکنم پتو میزنم
مستقیم روش نیس
۲۴ و ۲۵ میذارم
یا بادی تنش میکنم یا آستین کوتاه و شورتک
24میزارم تاب شورتک میپوشونم
۲۸ ولی گرمه
۲۴ بادی اکثرا یا شرتک پیرهن استین کوتاه اینجا ما جهنم ۵۰ درجه است بیرون
۲۴،۲۳یه بادی
۲۵ میزارم یه بادی تنش میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.