۸ پاسخ

۲۵میزارم اتومات فن خاموش و روشن میشه
من سرهمی نخی تنش میکنم

من ۲۰ میزارم؛یا ۲۲
آستین کوتاه شلوار
وقتی سرد باشه خاموش میکنم پتو میزنم
مستقیم روش نیس

۲۴ و ۲۵ میذارم
یا بادی تنش میکنم یا آستین کوتاه و شورتک

24میزارم تاب شورتک میپوشونم

۲۸ ولی گرمه

۲۴ بادی اکثرا یا شرتک پیرهن استین کوتاه اینجا ما جهنم ۵۰ درجه است بیرون

۲۴،۲۳یه بادی

۲۵ میزارم یه بادی تنش میکنم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی