۳ پاسخ

من دكتر بهم داده بود كه شكمش راحت كاركنه روزي ٥قطره ٤روز دادمش تا ٦ روز يبوست گرفت با بايولاكت

من بچم یبوست شدید داشت دکتر گفت برای یبوست باید بیبی کر داد نه بایولاکت چون برا اسهاله

من پدی لاکت میدادم

سوال های مرتبط

مامان مَهوا خانوم🧸🫀 مامان مَهوا خانوم🧸🫀 ۱۵ ماهگی