۸ پاسخ

مشکلش چیه ؟؟
خوبه که

خوبه که مگه بهداشت نمی‌بری تونمودارمیزنه

منم پسرم همینه

وا خوبه که

خب خوبه که قدش

مگ کمه پسر منم همینه دکتر گف خوبه

پسرم ۲۲ تموم کرد ۸۷ هست بهداشت و دکتر گفتن خوبه

خوش خوراکه ؟؟؟
یا ن دهنش قفل میکنه
قد خودتون و همسرتون؟

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۲ سالگی
مامان فرهان👼🏻💙 مامان فرهان👼🏻💙 ۲ سالگی
مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۲ سالگی