من انجام دادم توی ۱۲ هفته
من انجام دادم مشکلی نبود ولی چون ۳۵ ب بالا سنم بود دکتر گفت انجام بدی بهتره
من به درخواست خودم انجام دادم
نگران نباش انشاالله سالمه
من سلفری دادم
من انجام دادم.خالم سندروم دان داشت دکتر گفت محض احتیاط بده
تو آزمایش ان تی گفته بود یکم بالاس
دیگه دکتر نوشت برام انجام دادم و خداروشکر اوکی بودم
بله من انجام دادم
من انجام دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.