سلام دوستان خوبید؟
تب دندون خطرناکه؟

۶ پاسخ

دندون تب نداره بیشتر از ۳۷.۵ نمیشه

سلام عزیزم
تب دندون بیشتر از ۳۷/۵ نمیشه گلم
اونم فقط قسمت سر و پیشانی گرم میشه

دختر منک فقط یبار تب دندون داشت اونم ده روز قبل دهدون اولش دوتا بالا اضلا تب نمرد تبش ۳۷ بود کلا

ولی معلومه زیاد نیست،فقط میگم یعنی احتمال زیاد شدنش هست؟

واقعیتش خونه نیستم تب سنج ندارم

از ۳۸.۵ بالا تر نمیرع

سوال های مرتبط

مامان بانوی کوچک مامان بانوی کوچک ۱ سالگی