دندون تب نداره بیشتر از ۳۷.۵ نمیشه
سلام عزیزم
تب دندون بیشتر از ۳۷/۵ نمیشه گلم
اونم فقط قسمت سر و پیشانی گرم میشه
دختر منک فقط یبار تب دندون داشت اونم ده روز قبل دهدون اولش دوتا بالا اضلا تب نمرد تبش ۳۷ بود کلا
ولی معلومه زیاد نیست،فقط میگم یعنی احتمال زیاد شدنش هست؟
واقعیتش خونه نیستم تب سنج ندارم
از ۳۸.۵ بالا تر نمیرع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.