۷ پاسخ

اولش که بی حسی میزنن امپپولش درد میگیره بعد بی حس میشه تا نیم ساعت متوجه نیستن ولی بعدش خب درد دارن اما دردش همون 2الی3ساعت اوله فقط تا افتادن حلقه دوره نقاهت داره داره باید چرب کنیو اینا که خب از 3روز حلقه میوفته تا 15روز

نه پسر من فقط نیم ساعت اول درد داشت بعدش اوکی بود

کارن2ماهگی ختنه کردم حلقه بود روز اول درد داشت اولین جیش بعد خوب شد

ازپسرمن سه روزه افتادحلقه اش

من پسرم هنوز حلقه اش کامل نیافتاده خداروشکر خوب بود به روش حلقه

منم شنبه میخام ختنش کنم
شده کابوس برام

من فقط دو روز اول پسرم درد داشت

سوال های مرتبط