تا روز اول
بمن بچمو یک ماه و نیم داشت که ختنش کردم به همون روش حلقه همون روز اول کلا بی قرار بود
همونم با قطره استامینوفن کنترل شد
چن هر چهارساعت دوبرابر وزنش باید قطره بهش بوی بخاطر همین اروم میشه
ولی کلا روز اول گریه زیاد میکنه
والا من الان ۶ روزه ختنه کردم
اصلا درد نداره راحت هم ادرار میکنه چون خودم دیدم وقتی باز بوده اما روز سوم تب کرد خفیف ، دو روز اعتصاب شیر کرد.
فردا میبرم دکتر بفهم از ختنه بوده یا مشکل دیگه ای بوده
فقط ۸ ساعت یبار پاراکید بده آرومش میکنه مای بی بی بزرگ رو شل ببند هرررسری هم پماد تتراسایکلین و پماد چشمی بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.