دائم پوشک کردم فقط یه کوچولوشل ببند
اره فقط تا ادرار اول باز نگهش داشتم ادرار اول به بعد بستمش
من اولی ختنه کردیم پوشک بود درد داشت تا عصر تند تند پماد زدم گذاشتم باز بمونه دیگه استامینوفن سه ساعتی دادم همین جیش کرد خوابید بعدشم بیدار شد بهتر بود دیگه کامل چرب وچیلیش کردم پوشک کردم .یه سایز بزرگتر .واگه باز میزاری باید هواست باشه پاشو نزنه به جیشش ..بعدم تا روز هفت که حلقش افتاد پوشک بود
بله
پوشک سایز بزرگتر بستم
بله عزیزم میکردم پوشک یک سایز بزرگتر گرفتم که نچسبه بهش
اره پوشک میکردم اصن دکترش گفت ادرارش برای زودتر افتادن حلقه خوبه
بله از لحظه ی اول پوشک داشت
اره امروز روز چهارمه همش پوشکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.