اره..
بله خود دکتر یه چیز کوچیک سبد مانند و سوراخ سوراخ مانند ابکش،گذاشت روی التش،راحت پوشک می کردم چون تماس نداشت باهاش دیگه
محافظ ختنه داشت پسر من پوشکش میکردم راحت
آره ولی ی سایز بزرگتر
اره.دکتر حتی بمن گفت سفت ببند
آره عزیزم پوشک میکردم دکتر یه محافظ پلاستیکی داده بود میذاشتم بعد پوشک میکردم که تکون میخوره برخورد نکنه
آره میکردم یه سایز بزرگتر گرفتم تا جاش گشاد باشه
آره پوشک میکردم پوشک محکم نمیبستم
آره، یه سایز بزرگتر برای ۲۴ ساعت بعد ختنه، بعدش همون سایز معمولی، ولی من ۱ هفته سایز بزرگتر بستم با شلوار گشاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.