ایلین خیلی شیر میخوره دیگ کلافه شدم

۵ پاسخ

فکر میکنی
فکشون ضعیفه چیزی نمیتونن بمکن
بزرگتر بشن فکشون جون بگیره خوب میشه

بده بهش گناه داره 🥺😍
نوش جونش

شیر مادر میخوره؟
چند دقیقه میخوره؟

شاید ولع مکیدن داره اگه یکسره میخواد سینه بگیره. پستونک بهش بده ببین یهتر میشه؟

احتیاج داره بدنش در حال رشده باید صبوری کرد

سوال های مرتبط

مامان اوا و ایلین مامان اوا و ایلین روزهای ابتدایی تولد