۷ پاسخ

اره عزیزم اقدام کن حتما

اره همینجور هست علایمش منم نفخ و ورم داشتم وتخمدانام تیر میکشید

ببین چون فولی درشت شده درد داری شایدم دو قلو بشه یه استامینوفن معمولی بخور

سلام عزیزم بخاطر تخمک گذاری هست طبیعی ه نگران نباش 🌹🌹🌹

عالیه ترشح هم زیاد میشه

تو سه روز پشت هم اقدام کن فولی خوبی داری

اره میگن برا هم امپوله هم ازاد شدن تخمک اقدامتو کن

سوال های مرتبط