اره عزیزم اقدام کن حتما
اره همینجور هست علایمش منم نفخ و ورم داشتم وتخمدانام تیر میکشید
ببین چون فولی درشت شده درد داری شایدم دو قلو بشه یه استامینوفن معمولی بخور
سلام عزیزم بخاطر تخمک گذاری هست طبیعی ه نگران نباش 🌹🌹🌹
عالیه ترشح هم زیاد میشه
تو سه روز پشت هم اقدام کن فولی خوبی داری
اره میگن برا هم امپوله هم ازاد شدن تخمک اقدامتو کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.