خیلیا به من گفت بالشتو نخر ولی گوش ندادم خریدم و الان خیلی خوشحالم بابت این موضوع، هم تو شیردهی راحتم هم آروغشو باهاش میگیرم، بعدا میتونم برای کمک به نشستن بچه هم ازش استفاده کنم
هر دو لازمه
قنداق سوئیسی خیلی کاربردی بود برام
منم هردو رو گرفتم
اغوشی که اوایلش حتماااا لازمه ،بدن نی نی نرمه و اطرافیان بخوان بغل کنن با آغوشی بهتره.
بالشت شیردهی هم اگر شیرخشک بشه شاید اولش لازم نشه ولی وقتی یکم بزرگتر شد میتونه تکیه بده بهش تا نیافته.
بستگی به سلیقه آدم داره
از نظر من کاربردیه
من که هر دو رو گرفتم
نمیدونم ولی گرفتم هر دو رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.