بالشت شیردهی و قنداق سوییسی کاربرد داره؟؟؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

خیلیا به من گفت بالشتو نخر ولی گوش ندادم خریدم و الان خیلی خوشحالم بابت این موضوع، هم تو شیردهی راحتم هم آروغشو باهاش میگیرم، بعدا میتونم برای کمک به نشستن بچه هم ازش استفاده کنم

هر دو لازمه

قنداق سوئیسی خیلی کاربردی بود برام

منم هردو رو گرفتم
اغوشی که اوایلش حتماااا لازمه ،بدن نی نی نرمه و اطرافیان بخوان بغل کنن با آغوشی بهتره.
بالشت شیردهی هم اگر شیرخشک بشه شاید اولش لازم نشه ولی وقتی یکم بزرگتر شد میتونه تکیه بده بهش تا نیافته.

بستگی به سلیقه آدم داره
از نظر من کاربردیه
من که هر دو رو گرفتم

نمیدونم ولی گرفتم هر دو رو

سوال های مرتبط

مامان دونه انار🤍نورا مامان دونه انار🤍نورا ۹ ماهگی
مامان شادلین مامان شادلین روزهای ابتدایی تولد