سلام قنداق سوئیسی تا چندماهگی کاربرد داره خریدنش لازمه؟؟؟

۸ پاسخ

منم نمیخواستم بگیرم ولی فکر کردم دیدم برای شیر دادم خیلی خوبه یا کسی بخواد بغلش کنه بچه رو اولش هی از این دست به اون دست نمیشه اذیت کنندست با همون قنداق بغلش میکنن تا ۳ ماهگی میشه

من خودم دوختم به نظرم کاربردیه و تا سه ماهگی استفاده میشه

قیمتی نداره بگیر تا وقتی بچه جون بگیره استفاده میشه

من اصلا استفاده نکردم

ببین زود بهش کوچیک میشه ولی واقعا کاربریه
میخوای ببری بهداشت یا جای دیگه تو اون خیلی راحت تره گرفتنش
هر کی هم خواست بغلش کنه میزاری داخل اون دیگه کمر و گردنش اذیت نمیشه تا یکم جون بگیره

خیلی خوبه بگیر

اره خیلی خوبه تا ۴ ماه و اینا میشه استفاده کرد انگار منم گرفتم خوبه دیگه نگران نیستی به کمرو گردنش فشار بیاد

بنظرم خیلی کاربردیه برای ماهی اول
من سری قبلی خریدم الانم گرفتم براش

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری