۱۱ پاسخ

من کریر نمیبرم

من قنداق برپسرم بردم کریر خیلی سنگینه حملش سخته یکم

کریر نبر لازم نمیشه الکی جا گیر میشه آنجا واست

کریر و بزار شوهرت اومد دنبالتون بیاره بچه رو شیک تمیز بزارید توش ایشالا ببرید خونه

ن والا برا بیمارستان ک اصلا لازم نیست
میتونی بچه رو ت بغلت با قنداق سویسی بیاری یا ساک حمل
کریر اصلا توصیه نمیکنم خوده کریر واقعا سنگینه

قنداق سویسی خیلی کاربردیه

سوییسی برا بغل گرفتنشه
کریر برا حمل کردنش و تو ماشین گذاشتنش

من فقط همون قنداق رو برداشتم، کریر واسه نوزاد زیادی بزرگه و کمرش دولا میشه ..

من کریر نخریدم
ولی قنداق سوئیسی و پتو دور پیچ و کیسه خواب رو گرفتم ، و چون اوج تابستون مرداد دخترم ب امیدخدا دنیا میاد فک کنم باید قنداق سوئیسی رو ببرم چون هوا خیلی گرمه

نه لازم نمیشه

من هردو گذاشتم ک ببرم

سوال های مرتبط

مامان امیررضا˹🪽🩵˼ مامان امیررضا˹🪽🩵˼ هفته سی‌وهفتم بارداری