من کریر نمیبرم
من قنداق برپسرم بردم کریر خیلی سنگینه حملش سخته یکم
کریر نبر لازم نمیشه الکی جا گیر میشه آنجا واست
کریر و بزار شوهرت اومد دنبالتون بیاره بچه رو شیک تمیز بزارید توش ایشالا ببرید خونه
ن والا برا بیمارستان ک اصلا لازم نیست
میتونی بچه رو ت بغلت با قنداق سویسی بیاری یا ساک حمل
کریر اصلا توصیه نمیکنم خوده کریر واقعا سنگینه
قنداق سویسی خیلی کاربردیه
سوییسی برا بغل گرفتنشه
کریر برا حمل کردنش و تو ماشین گذاشتنش
من فقط همون قنداق رو برداشتم، کریر واسه نوزاد زیادی بزرگه و کمرش دولا میشه ..
من کریر نخریدم
ولی قنداق سوئیسی و پتو دور پیچ و کیسه خواب رو گرفتم ، و چون اوج تابستون مرداد دخترم ب امیدخدا دنیا میاد فک کنم باید قنداق سوئیسی رو ببرم چون هوا خیلی گرمه
نه لازم نمیشه
من هردو گذاشتم ک ببرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.