خانما سایز سه چهار چند دست نیازه بگیریم همه چیزشو

۶ پاسخ

من هنوز هیچ نگرفتم 😢

سه و چهار زیاد میخواد دیگه تایم زیادی توش میمونه یه چهار دست بگیر

اوووو سایز ۴ میخوای چیکار خواهر
تا اون موقع فصل عوض میشه مدل لباس باید ی چی دیگه باشه
بعد بذار ب دنیا بیاد سایز ش بیاد دستت

نبابا چه خبره میخوای چیکار
بزار دنیا بیاد بر اساس سایزش بخر

صفر تا ۲ کافیه

شلوار لازمه زیاد بگیر البته 1بکیر 2بگیر

سایز س بگیر دو دست زیاد نگیر بزار بچه به دنیا بیاد بعد براش کم کم بگیر

سوال های مرتبط

مامان سفید برفی ♡ مامان سفید برفی ♡ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقایزدان👶🏼🧸 مامان آقایزدان👶🏼🧸 ۸ ماهگی