من هنوز هیچ نگرفتم 😢
سه و چهار زیاد میخواد دیگه تایم زیادی توش میمونه یه چهار دست بگیر
اوووو سایز ۴ میخوای چیکار خواهر
تا اون موقع فصل عوض میشه مدل لباس باید ی چی دیگه باشه
بعد بذار ب دنیا بیاد سایز ش بیاد دستت
نبابا چه خبره میخوای چیکار
بزار دنیا بیاد بر اساس سایزش بخر
صفر تا ۲ کافیه
شلوار لازمه زیاد بگیر البته 1بکیر 2بگیر
سایز س بگیر دو دست زیاد نگیر بزار بچه به دنیا بیاد بعد براش کم کم بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.