۸ پاسخ

سایز صفر اصلا نگیر چون فقط به درد بچه های ریز میخوره فعلا یک بخر ، اگع بچت ریز بود بعد برو دو دست صفر بخر ، خیلی ها دیدم صفر خریدن ولی اصلا تن بچه نکردن

من سایز صفر سه چهار دست گرفتم، ۶-۷ دست سایز یک گرفتم اینکه میگم دست بلوز و شلوار یا تی شرت و شلوار اینجوری منظورمه نه ست چند تکه

۳دسا۰۳دست۱فعلا

دوسه دست بگیر
عزیزم کانال روبیکا منو داری لباس های قشنگی دارم
@sevykids

سایز یک هم حداقل 3 دست می‌خوایم
بالاخره لباس بچه زود عوض میشه

زود کوچیک میشن زیاد نگیر

من سایز 0 سه تا سرهمی دوتا بلوز شلوار با بادی حلقه ای برای زیرشون گرفتم
سایز 1 هنوز نگرفتم

من از هر دست چهار پنج دست گرفتم

سوال های مرتبط

مامان سفید برفی ♡ مامان سفید برفی ♡ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پرنس و پرنسس👼 مامان پرنس و پرنسس👼 ۸ ماهگی
مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری