منسایز ۱ و ۲ و ۳ از هر کدوم ۳ دست برداشتم ولی اگر بتونی تیکه هیربخری خیلی بهتره الان که ۲۰ تیکه هام باز کردم شستم فقط ۱۰ تیکش قابل استفاده بقیش فقط تیکه کامل کنی بوده اگر نخریدی اصلا ۲۰ تیکه و ۱۰ تیکه نخر تیکه باز بخر از برا سایز شلوار زیر دکمه رکابی پیراهن روش بخر هم بصرف در میاد هم تنوع و جنس بهتر داری
من یک ست بیمارستان خربدم
یک ۱۹ تیکه کافیه چون کوچیک میشه حیفه
سعی کن ۲ و ۳ بیشتر بخری بستگی به اخلاقت داره بعضیا زود عوض میکنن بیشتر میخرن من دو سه دست گرفتم
از هر سایز ۳ دست ولی صفر فعلا یه دست بگیر بعد اگه وزن بچه کم بود باز میخری
من کلا 2دست سایز صفرخریدم یکی 5تیکه یکی سرهمی ۴دست سایز 1بقیشم 1به بالا. چون خیلی زود برای بچه کوچیک میشه و بلا استفاده میمونه
بیشتر یک دو سه بخر چون زود روش میکنه بچه
من سایز صفر و یک ۹ دست خریدم.از بقیه سایزا نخریدم
همیناهم میدونم تا۶ماهگی اندازن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.