دختر شده
من همین حالتو دارم نمیدونم چیه.منو میبینن میگن بچت پسره
پسر بود
من عاشق شور و شیرینم بچم دخمله
من که قبل بارداری عاشق چیزای شیرین بودم باردار شدم بوی شیرینی بهم میخورد حالت تهوع میگرفتم
فقط چیزای ترش مخصوصا ابغوره و لواشک
بچم دختر
من از شیرینی بدم میومد تا ماه پنجم الانم میلی ندارم ولی بدمم نمیاد بوم پسره
پسر من اوایل عاشق چیزای ترش بودم بعدچندوقت عاشق چیزای شور وشدم کشک و دوغ عاشقشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.