دوستان چرا هر چیز شیرینی که میخورم سردرد میشم

۲ پاسخ

حتما برو فشارت رو بگیر ک یکم بالا نباشه یا قندت زیاد نرفته باشه بالا...اگه همش دهنن خشک میشه یا تکرر ادرارت زیاده یا چشمات یکم اذیته بدون از قند اگه اینا نیس احتمالا فشار اگه بازهم نبود ک ایشالا نیس مربوط به نی نی داره بهت فشار میاره😊

از فشار بالاست

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری