حتما برو فشارت رو بگیر ک یکم بالا نباشه یا قندت زیاد نرفته باشه بالا...اگه همش دهنن خشک میشه یا تکرر ادرارت زیاده یا چشمات یکم اذیته بدون از قند اگه اینا نیس احتمالا فشار اگه بازهم نبود ک ایشالا نیس مربوط به نی نی داره بهت فشار میاره😊
از فشار بالاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.