۲ پاسخ

نه مشکلی نیست نان الترا همین مدلی تازه بعدش سبز هم میشه

نمیدونم دختر من شیر مادر میخوره خیلی رعایت غذایی دارم یکی دوبار یبوست شد اینجوری که میگی دفع داش خلطی زرد و پر دونه . منم خیلی درگیر یبوستشم الانکه دیگه شربت ها رو گذاشتم کنار

سوال های مرتبط