منم دیدمش انشاالله که مثبتی عزیزدلم❤️منم فردا میرم انتقال برام دعا کن
والا به مثبت میخوره گلی
روز ۱۴ هم خواستی یکی بزن ولی خب دیگه باید بری ازمایش انشالله خوش خبر باشی
منم میبینم یه چیزی انشاالله مثبته 😍
هاله داره عزیز دلم انشالله مثبت گلم😘😘😘
از منم هیمنجور بود مثبت بود دفعه اول ای وی اف ک مثبت شدم
از تجربیاتتم بگو .
جنینت چند روزه بود؟
مارکش چیه؟
اره مثبته عشقم .
ایشالله به حق این روز عزیز مثبتی عزیزم😍♥️
منم هاله رو میبینم ایشالا به امید خدا مثبته بعدش بیایی از تجربیات روزای اول انتقالت بهمون بگی تا زمان انتقال ماهم استفاده کنیم ❤️❤️❤️😍😍😍 مبارکت باشه
هاله دازه😍😍😍
منفیه اینکه آبجی
هاله داره😍😍
هاله داره مثبت
انشاءالله مثبته عزیزم منم روز دوم انتقالمه ب امیدخدا
انشالله که مثبت باشه گلم من سه ماه پیش انتقالم منفی شد
الهی که به زودی دلت شاد بشه عزیزم هاله داره امید داشته باش توکل کن به خدا
منفیه
یه هاله داره😍😍😍😍😍😍
منم این سختیو کشیدم ولی تو ذوقت نخوره بهتره حال ادم بنزرم ؟ فک کنم هاله خود بی بی چکه ک با خیس شدن معلوم میشه یکم
خیلی سختی میکشیم ما ای وی اف ها
عزیزم فقط ب ازمایش، دلت خوش باشع تست ها اکثرا هاله دارن دوروز دیگ ازمایش بده
عزیزم انشاالله که دو روز دیگه آزمایشات مثبت بشه خوشحالمون کنی🤩
هاله داره
منم ۱۵ ازادسازیم هاله داره کاشکی پررنگتر میبودن
هاله داره توهم نیست 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.