عزیزم زود زدی
عزیزم الان چه مثبت شه چه منفی نمیتونی اعتبار کنی چون باید ۱۴ روز از ازادسازی بگذره
این چند روزم صبر کن دیگه
ان شالله که مثبته
من روز ۹ ازادسازی بی بی زدم منفی منفی بود روز ۱۳ مثبت انشالله برای توام مثبت باشه عزیزم
طبق تجربه من از آمپوله
خدا کنه برای شما مثبت واقعی باشه
از hcg دو هفته باید بگذره
علائم دیگه ای نداری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.