۴ پاسخ

عزیزم رفتی آزمایش بدی؟

عزیزم من روز ۱۳ انتقالم بی بی چک زدم زود نزن

😭😭😭
من وقتی مشکلی واسم پیش بیاد که خیلی حل نشدنیه
خدا رو وقت اذان‌ها قسم میدم واسم معجزه کنه
تا حالا تو ۹۰ درصد اوقات معجزشو دیدم🥹♥️
ان شاءالله واسه شما هم معجزه کنه

تا ۱۶ صبر کن

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونه🧸🍼 مامان یکی یدونه🧸🍼 هفته نوزدهم بارداری
فاطمه فاطمه قصد بارداری