اصلا بی بی چک نزن.
بهش فکر نکن..مثبت ان شالله😍
زوده گلم چه کاریه کردی به خودت ناراحتی میدی.
عزیزم چند تا از فریز درآورد دوتاش موند؟
چرا عجله میکنی زودع هنوز
زود زدی مامان
صبر کن موعد بشه بعد
چون من مثبت هم بودم بعد تاخیر بیبیچک اصلا نشون نداد
زوده منم ۵ روزه بود ۱۶ ۱۷ روز بعدش رفتم ازمایش😐 چ برسه تست از الان اخه اصلا تست نزن سر وقت برو ازمایش
آخه اگر قرار بود ۷روزه بی بی چک نشون بده
اون دکتر بد بخت نمیگفت روز ۱۵اونم آزمایش و تیتر بتا بده
چقد بیخود استرس میدی به خودت
زود زدی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.