فردا بستری میشم(زایمان طبیعی)
حس خیلی عجیبیه،ترس،ذوق، استرس🥺

۷ پاسخ

التماس دعا 🩷🥺بسلامتی زایمان کنی

انشالله به. سلامتی دقیق چند هفته ای

انشالله به دل خوش و راحت زایمان کنی

سوره انشقاق بخون عزیزم ان اشاالله راحت‌ترین زایمانو‌ داری 😍

انشالله به سلامتی گلممم انشالله برات اسونه

ترس و کنار بزار پنج بار نادعلی بخون ب آب و بخور .هیچ اذیت نمیشی من‌که نیم ساعت درد کشیدم

بسلامتی دل خوش عزیزم برای مامانایی که نی نی میخوان دها کن ماهایی که نزدیک زایمانمون دعا کن زودتر زایمان کنیم

سوال های مرتبط