خانما شکمم خیلی میخاره چیکار کنم چرب هم میکنم بازم میخاره

۶ پاسخ

پمادکالامین بزنید

آنزیم کبدی ات بالا رفته فورا برو دکتر برات آزمایش بنویسه

به من کالاندولا داد خیلی خوب بود .ینی قبلش با شونه میخاروندم

واسه من خارش خیلی شدید داشت هنوزم داره رفتم دکتر پوست یه پماد دست ساز بهم داد داره خوب میشه

از فشار زیاد فکنم ۴۰ هفته هستی کی زایمان میکنی

ماله منم خیلی میخاره هی میگم رفتنی از دکترم بخوام یه پمادی چیزی واسم بده هر دفعه یادم می‌ره بگم منم چرب میکنم ولی کارساز نیست

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۲ ماهگی
مامان اهورا امیررضا مامان اهورا امیررضا ۵ ماهگی
مامان محمد ماهان مامان محمد ماهان ۴ ماهگی
مامان گل پسرام💙 مامان گل پسرام💙 هفته بیست‌وششم بارداری