شکمم خیلی میخاره کلی هم چرب کردم ولی خوب نمیشه🥲

۶ پاسخ

منم 🤦

سعی کن نخاروووونی🫠🤕
پماد زینک یا کالاندولا بزن

منم🥲

من روغن نارگیل فیروز میزنم ، شما هم کمی مونده عزیزم تحمل کن ، ان شاالله ب سلامتی زایمان میکنی راحت میشی

منم اوف خیلی میخاره همش میخارونم

من روش چیزی نمیذارن خارشش کم میشه لباسمو میزنم بالا شبا

سوال های مرتبط

مامان آرتین🧸🩵 مامان آرتین🧸🩵 ۳ ماهگی
مامان فرهان مامان فرهان ۵ ماهگی