۱۴ پاسخ

شکم منم همین بود روزی چندبار با روغن بچه ماساژ میدادم ، خداروشکر اصلا ترک نخوردم 😮‍💨

منم امیدوار بودم ک نخوره ولی از ۳۶ ب بعد میخوره

و منی ک کلی امیدوار بودم روغن کرم اثر کرده ترک نخوردم حالا پهلوهام انقدر میخارن 😮‍💨😮‍💨

کرم های ترمیم کننده پوست باید بزنی بعد روش نایلون بزار شب بزار بمونه تا صب که قشنگ جذب پوست بشه
روغنی که ورب میکنه صرفا فایده ای نداره

گرد و قلمبه😂😍چه باحاله.آبرسان بزن بعدشم روغنای خیلی چرب بزن که چربیشون بمونه رو پوستت،تا حس کردی کم شده دوباره تمدید کن.منم همینجوری ام ،همه کار میکنم به امیدوارم ترکای بد و بزرگ و وحشتناک نخوره،دیگه اگه ترکای ریز خورد ،مهم نیست.من یه سره دستم داره با روغن شکممو ماساژ میده هر‌وقت بیکار میشم😂

مال منم همینطوره پایین شکمم میخاره دوسه تا ترک هم خورده
عه منم این خطه رو دارم😂

من هفته اخر ترک خورد

چه جالب شکمت خط داره واسه من نداره

من شکمم از اول بارداری همش میخاره ولی خداروشکر تاحالا ترک نیوفتاده

منم تا هفته ۳۵ نداشتم یهو انگار تو یه روز کلی ترک خوردم از پهلو ها الانم داره ببشتر میشه

چربش کن

روغن زیتون بزن

هر شب چرب کن

مرطوبش کن حتما

سوال های مرتبط

مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین💫 مامان دلوین💫 ۹ ماهگی