اره
من تاالان نداشتم امشب دیدم زیر شکمم زده😭
من خیلی میخارونم اما اصلا ترک نزدم، شبا کرم میزنم به شکمم همون کرم دست عادی
همیشه نه.من گاهی شکمم خیلیییی میخاره جوری که نمیتونم تحمل کنم و با ناخن میخارونم ولی هنوز خداروشکر ترک نخورده
من سر پسرم انقد شکممو خاروندم هیچ ترکی نزدم الآنم فعلا نزدم
بلع
چربم کنی فایده ندارم
اره
من تا ٨ ماهگي هيچ تركي نداشتم وارد ٨ ماه شدم
اصا يه شبه پراز ترك شددددد
چربم ميكردم ولي فايده نداشت
اره.
چربش کن آره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.